جان پچکاوزکی: تیم کوک آیفون 5 را چهارم اکتبر معرفی می کند

بنابر گزارش ها تیم کوک، مدیر عامل جدید اپل این مراسم را برگزار خواهد کرد. کاری که قبلا استیو جابز انجامش می داد. قطعا این محک جالبی برای مدیر عامل جدیدی است که تا حالا هیچ محصول مهمی را معرفی نکرده است. باید ببینیم تیم کوک چه توانایی هایی را از خود بروز می دهد و تا چه اندازه می تواند چهره ای که استیو جابز به اپل می داد را باز هم حفظ کند. البته او در این مراسم تنها نیست و بنا بر گفته پچکاوزکی قرار است چند تن از دیگر مدیران اپل هم او را همراهی کنند. از جمله آن ها می توان به فیلیپ شیلر، اسکات فورستال و ادی کیو اشاره کرد. اگر این آخری را نمی شناسید، بدانید که اخیرا به عنوان معاون ارشد نرم افزار ها و سرویس های اینترنتی اپل منصوب شده است.


باز هم باید تاکید کرد که این ها هیچکدام رسمی نیستند و از طرف اپل اعلام نشده اند. اما این شایعات قطعیت زیادی دارند و تقریبا قابل اعتماد هستند. اگر چه تعیین زمان برگزاری با خود اپل است و ممکن است کمی جلوتر یا عقب تر بیافتد. آیفون احتمالا یک یا دو هفته بعد از معرفی به بازار عرضه خواهد شد.


جدید : Al Gore که یکی از اعضای هيئت مدیره اپل می باشد، دیروز در سخنانش سهوا گفت که آیفون ها در ماه بعد (اکتبر) عرضه خواهند شد. کلمه آیفون ها خیلی ها را به یاد عرضه دو مدل 4S و 5 می اندازد. شاید هم منظور ال گور همان آیفون بوده. به هر حال هنوز هیچ کس دیگری در اپل اين خبر را تایيد نکرده است اما به ما ثابت شد که با شایعات محکمی رو به رو هستيم. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 127113
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1